Akademia negocjacji
PIERWSZA BAZA
Rozumiem Ciebie, rozumiem siebie
W trakcie realizacji zajęć zaliczanych do tej Bazy analizujemy i diagnozujemy „predyspozycje negocjacyjne” uczestników projektu pod kątem osobowości, posiadanego temperamentu oraz diagnozujemy potencjał w kluczowych obszarach negocjacji.
Zajęcia przewidziane programem:
Spotkanie superwizyjne (1 dzień)
Uczestnicy rozegrają mini turniej negocjacyjny, mający na celu sprawdzenie ich dzisiejszych umiejętności negocjacyjnych, nawyków, zachowań rutynowych oraz obszarów niekompetencji. W trakcie tego dnia, niejako przy okazji, uczestnicy wypełnią trzy kwestionariusze, pozwalające na późniejsze dopasowanie programów kolejnych szkoleń do ich poziomu wiedzy i umiejętności - będą to: BEZPŁATNY dostęp dla każdego uczestnika szkolenia, do profesjonalnego TESTU ONLINE, na stronie www.platformatestow.pl, diagnozującego Indywidualny Styl Komunikacji.
Proponowane narzędzie psychometryczne:
BEZPŁATNY dostęp dla każdego uczestnika szkolenia, do profesjonalnego TESTU ONLINE, na stronie www.platformatestow.pl, Bateria Rozwoju Osobistego.
Proponowane narzędzie psychometryczne:
Uczestnicy tuż po rozwiązaniu testu otrzymują RAPORT na temat własnych mocnych i wymagających rozwoju stron.
Indywidualny Kwestionariusz Kompetencji Negocjacyjnych (IKKN). Każdy uczestnik otrzyma indywidualny feedback, pozwalający mu określić siebie samego jako negocjatora wraz ze wskazaniem obszarów do rozwoju.
Transforming Communication – szkolenie (2dni)
Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z podstawami skutecznej komunikacji międzyludzkiej, niezbędnej w sytuacji negocjacyjnej. Poznają najczęściej popełniane błędy i będą potrafić je zdiagnozować i wyeliminować w trakcie negocjacji. Poznają sposoby rozładowywania konfliktów.
Negocjacje w biznesie– szkolenie (2 dni)
Uczestnicy, znając już swój profil jako negocjatorów, uczestniczą w szkoleniu pozwalającym im na zapoznanie się z regułami rządzącymi negocjacjami , zbadaniu swoich postaw negocjacyjnych (kwestionariusz), udział w grze negocjacyjnej wraz ze szczegółowym omówieniem.
DRUGA BAZA
Tricki i techniki w negocjacjach
W trakcie realizacji zajęć zaliczanych do drugiej bazy trenujemy tricki i techniki negocjacyjne, z jakimi uczestnicy Projektu spotykać się będą w trakcie realizacji zadań i obowiązków zawodowych.
Zajęcia przewidziane programem:
10 Tricków Negocjatora– szkolenie (2 dni)
Po poznaniu samych siebie i określeniu tych profili osobowych „z którymi trudno się rozmawia”, uczestnicy poznają dziesięć najbardziej efektywnych i przez to najczęściej stosowanych tricków i technik negocjacyjnych. W drugim dniu dyskontują świeżo nabyte umiejętności, rozgrywając kolejną grę negocjacyjną.
Inteligencja Emocjonalna IE– szkolenie (2 dni)
Uczestnicy skupiają się na sytuacjach które są dla nich psychologicznie trudne w trakcie negocjacji i poznają sposoby i techniki radzenia sobie z nimi. Rozwijają umiejętność „wczuwania” się w emocje drugiej strony.
Analiza Transakcyjna w negocjacjach– szkolenie (3 dni)
Analiza Transakcyjna ze swoją koncepcją „Pozycji życiowej”, propozycją Struktury Osobowości i przede wszystkim opisem najczęściej odgrywanych Ról, daje nieocenione możliwości wpływania na zachowania negocjatora i na sam proces negocjacji. Uświadomienie sobie własnych zachowań i postaw i ich wpływu na proces negocjacji, otwiera możliwości do przewidywania skutków własnych działań i do ich ewentualnej zmiany w sytuacji impasu, bądź konfliktu interpersonalnego.
TRZECIA BAZA
Negocjacje eksperckie
Programy szkoleń wchodzące w zakres tej bazy to zajęcia dające uczestnikom wysoce wyspecjalizowane umiejętności negocjacyjne, niezbędne w pracy kupca - eksperta w negocjacjach jakie przyszło mu prowadzić.
Zajęcia przewidziane programem:
Jak być liderem w prowadzonych negocjacjach?– szkolenie (2 dni)
Szkolenie w sposób komplementarny ukazuje złożoność procesu wszystkich czynników, które mogą złożyć się zarówno na sukces, jak i na porażkę negocjatora. Czynnikiem wyróżniającym niniejszy program jest fakt, że dotyka on także umiejętności przywództwa w negocjacjach w obszarze miękkich kompetencji.
Zaawansowane techniki sprzedaży, czyli negocjacje sprzedażowe– szkolenie (2 dni)
Uczestnicy poznają najczęściej stosowane techniki, tricki oraz strategie stosowane przez handlowców i Dyrektorów Sprzedaży.
Instrukcja Obsługi Negocjatora?– szkolenie (2dni)
Oparta na Stylach Sortowania Informacji, klasyfikacja negocjatorów i sposoby skutecznego prowadzenia negocjacji z poszczególnymi, zidentyfikowanymi typami negocjatorów. Jest to zaawansowany psychologicznie program szkoleniowy, pozwalający perswazyjnie komunikować się, wykorzystując wiedzę z zakresu psychologii poznawczej.
Sesja feedback’owa z beneficjentami Projektu– ok. 3 - 5 godzin.
Pobierz dokument w formacie PDF
Kontakt:
Krzysztof Słowik
Koordynator ds. szkoleń
e-mail: [email protected]
Tel.: 22 460 46 07
mob.: 500 200 101