Szukaj w serwisie

Akademia Zakupowca i Negocjatora


Termin szkolenia

Do ustalenia, Do ustalenia

Profil uczestnika

  • specjaliści i osoby odpowiedzialne za obszar zakupów i zaopatrzenia, logistyki, itd.,
  • dyrektorzy oraz kierownicy ds. zaopatrzenia lub zakupów,
  • osoby, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno – ekonomicznej oraz renegocjowania,
  • kadra zarządzająca oraz osoby planujące rozpocząć działalność handlową.

Do góry

Korzyści dla uczestników

  • poznanie technik negocjacji od podstaw po zaawansowane, niestandardowe zagrywki negocjatorów,
  • praktyczne podejście do kwestii negocjacji i możliwość przetestowania ich na przeciwniku,
  • umiejętność przejęcia inicjatywy w negocjacjach,
  • umiejętność planowania działań i efektywnej organizacji czasu pracy,
  • redukcja kosztów w zakupach.

Do góry

Czas trwania

96 godzin dydaktycznych - 12 dni

Do góry

Program szkolenia

lp. Nazwa szkolenia Termin Miasto Cena netto
1
10 Tricków Negocjatora
Poznaj najskuteczniejsze tricki negocjatora.
25-26 stycznia 2018r.
25-26 czerwca 2018r.
4-5 października 2018r.
Rzeszów
Rzeszów - GREIN Hotel***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Wrocław
Wrocław - Hotel Novotel City***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Olsztyn
1.390 zł

Przy zgłoszeniu do 18 stycznia 2018r. obowiązuje cena 1.290 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.490 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

2
Negocjacje zakupowe i zarządzanie dostawcami
Kompendium praktyki wpływu negocjacyjnego oraz praktyk w obszarach Procurement i Purchasing.
29-31 stycznia 2018r.
19-21 lutego 2018r.
21-23 marca 2018r.
18-20 kwietnia 2018r.
9-11 maja 2018r.
6-8 czerwca 2018r.
19-21 czerwca 2018r.
4-6 lipca 2018r.
22-24 sierpnia 2018r.
12-14 września 2018r.
26-28 września 2018r.
8-10 października 2018r.
24-26 października 2018r.
14-16 listopada 2018r.
12-14 grudnia 2018r.
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Poznań
Poznań - Mercure Poznań Centrum
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Zakopane
Zakopane - Mercure Kasprowy***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Katowice
Katowice - Park Hotel Diament
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Sopot
Sopot - Wydarzenie specjalne
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Kraków
Kraków - Hotel Atrium
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Ostróda
Ostróda - Willa Port Conference Resort & SPA
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Gdańsk
Gdańsk - Novotel Marina***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Katowice
Katowice - Park Hotel Diament
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Rzeszów
Rzeszów - GREIN Hotel***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Poznań
Poznań - Mercure Poznań Centrum
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Wrocław
Wrocław - Wydarzenie specjalne
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Zakopane
Zakopane - Wydarzenie specjalne
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
1.890 zł

Negocjacje zakupowe i zarządzanie dostawcami - 3 dni

do 18 stycznia 2018r. obowiązuje cena 1.740 zł. Po tym terminie koszt wynosi 2.040 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

 

Wartość pozostałych modułów:

Negocjacje zakupowe, umowy handlowe i zarządzanie dostawcami

  • do 18 stycznia 2018r. obowiązuje cena 2.290 zł. Po tym terminie koszt wynosi 2.690 zł.

Negocjacje zakupowe

  • do 18 stycznia 2018r. obowiązuje cena 1.290 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.490 zł.

Metody wyboru i oceny dostawców

  • do 18 stycznia 2018r. obowiązuje cena 790 zł. Po tym terminie koszt wynosi 890 zł.
3
Zarządzanie czasem własnym - organizacja i podnoszenie efektywności pracy
Sukces człowieka w życiu nie jest możliwy, jeżeli nie radzi on sobie z organizacją własego czasu.
29-30 stycznia 2018r.
26-27 lutego 2018r.
22-23 marca 2018r.
19-20 kwietnia 2018r.
10-11 maja 2018r.
7-8 czerwca 2018r.
18-19 czerwca 2018r.
5-6 lipca 2018r.
23-24 sierpnia 2018r.
13-14 września 2018r.
27-28 września 2018r.
11-12 października 2018r.
25-26 października 2018r.
15-16 listopada 2018r.
13-14 grudnia 2018r.
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Poznań
Poznań - Mercure Poznań Centrum
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Zakopane
Zakopane - Mercure Kasprowy***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Katowice
Katowice - Park Hotel Diament
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Sopot
Sopot - Wydarzenie specjalne
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Kraków
Kraków - Hotel Atrium
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Ostróda
Ostróda - Willa Port Conference Resort & SPA
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Gdańsk
Gdańsk - Novotel Marina***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Katowice
Katowice - Park Hotel Diament
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Rzeszów
Rzeszów - GREIN Hotel***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Poznań
Poznań - Mercure Poznań Centrum
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Wrocław
Wrocław - Wydarzenie specjalne
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Zakopane
Zakopane - Wydarzenie specjalne
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
1.340 zł

Przy zgłoszeniu do 18 stycznia 2018r. obowiązuje cena 1.240 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.440 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

4
Zarządzanie zakupami w procesie zaopatrzenia - metody redukcji kosztów w zakupach
Procesy zaopatrzenia i realizacji zakupów warunkują ciągłość procesów produkcji.
18-20 kwietnia 2018r.
18-20 czerwca 2018r.
24-26 października 2018r.
12-14 grudnia 2018r.
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Kraków
Kraków - Hotel Atrium
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Wrocław
Wrocław - Wydarzenie specjalne
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Zakopane
Zakopane - Wydarzenie specjalne
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
1.810 zł

Przy zgłoszeniu do 18 stycznia 2018r. obowiązuje cena 1.660 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.960 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

5 21-22 maja 2018r.
12-13 listopada 2018r.
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Poznań
Poznań - Mercure Poznań Centrum
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
1.490 zł

Przy zgłoszeniu do 18 stycznia 2018r. obowiązuje cena 1.390 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.590 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Powyższy zakres tematyczny Akademii został przygotowany przez naszych konsultantów w oparciu o informacje uzyskiwane od klientów, ankiety poszkoleniowe oraz wiedzę wybitnych negocjatorów posiadających sukcesy w dziedzinie sprzedaży i zakupów . Wybrane tematy są propozycją wstępną i każdy zgodnie z indywidualnymi potrzebami może zamienić wybrane szkolenie w Akademii na to, które odpowiada specyfice pracy na zajmowanym stanowisku. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem.

Do góry

Koszt inwestycji

Akademia Efektywnego Zakupowca - koszt uczestnictwa w pięciu wybranych szkoleniach wynosi 7.300 zł netto. Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w pięciu szkoleniach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia poszczególnych szkoleń oraz ukończenia Akademii.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Istnieje możliwość  zakupienia pakietu szkoleniowego, w skład którego wchodzi: 

  • koszt usługi szkoleniowej: 7.300 zł + 23% VAT,
  • koszt noclegów: 2760 PLN* – 12 dni  (cena zmienna w zależności od liczby noclegów).

*koszt noclegu oparty o średnią cenę pokoju 1-osobowego w hotelu 3*** w pobliżu miejsca szkolenia (istnieje możliwość rekalkulacji kosztu noclegów w przypadku zainteresowania rezerwacją pokoi 2-osobowych)

*koszt noclegu może ulec zmianie z racji sezonowości cen

Dla instytucji budżetowych i pozostałych firm, które szkolenie finansują w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT bez podatku VAT (ze stawką zwolnioną).

Aby uzyskać taką fakturę należy:

 - pokryć koszt szkolenia w przynajmniej 70% z środków publicznych,

- przesłać do nas podpisane oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej z środków publicznych. Wzór oświadczenia do pobrania.

Do góry

Punkty rozwoju osobistego (PDU) – PMP®

Uczestnicy szkolenia, w momencie jego ukończenia, otrzymują 2 punkty PDU (Professional Development Units). Posiadacze tytułu PMP® muszą udokumentować zdobycie 60 punktów PDU w ciągu trzech lat od daty otrzymania dyplomu, aby zachować tytuł.

Do góry
 
Skontaktuj się z nami Kontakt 22 460 46 00
Zarejestruj się na szkolenie Rejestracja na szkolenia
Zobacz nas na Facebooku Zobacz naszą stronę na Facebooku
Zobacz nas na YouTube Zobacz nasz kanał na YouTube
 
Poleć tą stronę w Google