Szukaj w serwisie

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne - warsztaty z Maciejem Orłosiem


Opis

Nowość!  Wystąpienia biznesowe z Maciejem Orłosiem bez kamery

Dwudniowe szkolenie prowadzone jest przez znakomitego eksperta, Pana Macieja Orłosia. 

Uczestnicząc w szkoleniu, mają Państwo szansę otrzymać profesjonalny coaching i feedback od autorytetu w dziedzinie prezentowania swojej sylwetki publicznie między innymi poprzez próbowanie swoich sił przed kamerą. 

 

Aktor, dziennikarz, prezenter telewizyjny. Właściciel rekordu Polski w kategorii „najdłuższe prowadzenie telewizyjnego programu informacyjnego w Polsce po 1989 roku”. Najbardziej rozpoznawalny jako gospodarz Teleexpressu, z którym związany jest od 1991 roku. Pomysłodawca i prowadzący wielu programów telewizyjnych. Społecznik i animator kultury. Widzowie darzą go wielkim zaufaniem i cenią za zaangażowanie z jakim prowadzi swoje programy. Maciej Orłoś, oprócz regularnego prowadzenia Teleexpressu ma na koncie wiele innych dokonań dziennikarskich. Był m.in. współpomysłodawcą oraz prowadzącym cykle programów Oko w oko i A to Polska właśnie!, Trochę kultury, Pociąg do kultury. Od września 2008 do lipca 2009 prowadził teleturniej 300 procent normy. W latach 2001-2007 podawał wyniki polskiego głosowania podczas konkursu Eurowizji. Prowadził festiwale w Opolu i Sopocie oraz galę 50-lecia TVP. Obecnie współprowadzi z Anną Karną program Nie ma jak Polska.

Maciej Orłoś prowadzi treningi medialne oraz szkolenia z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń Maciej Orłoś zbierał od 1999 roku. Uczestniczył – jako wykładowca – w kilkuset szkoleniach, głównie dla ludzi biznesu.

Do góry

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji komunikacyjnych uczestników w kontaktach z mediami elektronicznymi oraz oswojenie uczestników z rozmówcą, kamerą i mikrofonem w sytuacji wystąpienia publicznego. Uczestnicy podczas szkolenia staną wobec typowych sytuacji medialnych. W pierwszej części, podczas wstępu teoretycznego, poznają psychologiczne, językowe i techniczne aspekty wystąpień publicznych. Następnie, będą mieli możliwość przećwiczenia poznanych technik w praktyce - wystąpienia uczestników będą rejestrowane w technice cyfrowej, a zapisany materiał będzie odtwarzany na ekranie i omawiany przez dziennikarza.

Zagadnienia szczegółowe:

Autoprezentacja i świadomość wizerunkowa:

  • prezentacje biznesowe,
  • wystąpienia okolicznościowe,
  • komunikacja kryzysowa.

Szkolenie obejmuje praktyczne wskazówki jak:

  • przygotować się do wystąpienia,
  • odnieść sukces perswazyjny,
  • mówić ciekawie,
  • dobrze wypaść,
  • dostosować wizerunek do roli społecznej,
  • spojrzeć na siebie z perspektywy odbiorcy,
  • radzić sobie w sytuacji kryzysowej,
  • odnaleźć przyjemność w wystąpieniach publicznych.

Do góry

Korzyści dla uczestników

 

  • podniesienie kompetencji komunikacyjnych w kontaktach z mediami elektronicznymi,
  • oswojenie z kamerą i mikrofonem w sytuacji wystąpienia publicznego,
  • poznanie psychologicznych, językowych i technicznych aspektów wystąpień publicznych,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.

Do góry

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych - 2 dni

Do góry

Program szkolenia

Dzień I

  1. Wprowadzenie do tematu – trochę teorii:
    • warstwa werbalna i niewerbalna wystąpienia, m.in.aura emocjonalna, gestykulacja, detale w wyglądzie, dykcja, język, polszczyzna, konstrukcja wystąpienia, story telling,
    • mówić ciekawie – oto jest wyzwanie!
    • scena/kulisy – jak wyznaczyć granice,
    • rola rekwizytu.
  2. Podstawowe źródła komunikacji:
    • mowa ciała (mimika, gesty, terytorium),
    • parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia),
    • słowa.
  3. Sztuka wywoływania pierwszego wrażenia:
    • wygląd zewnętrzny,
    • postawa,
    • głos,
    • powitanie,
    • uśmiech,
    • kontakt wzrokowy.
  4. Trudne sytuacje w trakcie spotkania:
    • podstawowe techniki odpowiadania na pytania informacyjne i krytyczne,
    • tzw. "trudni ludzie" - osoby utrudniające przebieg prezentacji i reakcja na ich zachowanie,
    • pułapki w argumentacji i "tricki pod publikę",
    • co trzeba wiedzieć o uczestnikach prezentacji?
  5. Autoprezentacja - ćwiczenia praktyczne:
    • wystąpienie “zapoznawcze” podczas konferencji – “kilka słów” o sobie i swojej firmie,
    • odebranie nagrody, tzw. “thank you speech”,
    • konferencja prasowa (uczestnicy podzieleni na grupy – praca w zespole).

Wszystkie ćwiczenia sa nagrywane, następnie nagrania są odtwarzane i szczegółowo analizowane. Podczas analizy trener zwraca uwagę na błędy zarówno w warstwie werbalnej jak i niewerbalnej wystąpienia.

Dzień II

  1. Autoprezentacja medialna: specyfika budowania wizerunku oraz jak widzą nas inni.
  2. Trochę teorii – wykład.
  3. Komunikacja niewerbalna w praktyce:
    • co naprawdę dociera do widza?
    • dobre praktyki i najczęściej popełniane błędy.
  4. Jak dobrze odpowiadać na trudne pytania:
    • kultura i etykieta rozmowy,
    • jak opanować stres,
    • jak reagować na przeszkadzanie i prowokację.
  5. Warsztaty kamerowe:
    • setka,
    • setka z dopytaniem,
    • rozmowa “na żywo” z dziennikarzem.

Wszystkie ćwiczenia sa nagrywane, następnie nagrania są odtwarzane i szczegółowo analizowane. Podczas analizy trener zwraca uwagę na błędy zarówno w warstwie werbalnej jak i niewerbalnej wystąpienia. Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzymuje konkretne wskazówki dotyczące elementów do poprawy podczas wystąpienia.

Do góry

Harmonogram

  Harmonogram   Dzień 1   Dzień 2  
             
  Rejestracja uczestników   9:45 - 10:00      
  Zajęcia   10:00 - 11:00   9:00 - 11:00  
  Przerwa   11:00 - 11:15   11:00 - 11:15  
  Zajęcia   11:15 - 13:00   11:15 - 13:00  
  Obiad   13:00 - 13:45   13:00 - 13:45  
  Zajęcia   13:45 - 15:00   13:45 - 15:00  
  Przerwa   15:00 - 15:10   15:00 - 15:10  
  Zajęcia   15:10 - 17:00   15:10 - 16:00  

Do góry

Koszt inwestycji

Przy zgłoszeniu do 18 stycznia 2018r. obowiązuje cena 2.190 zł. Po tym terminie koszt wynosi 2.490 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla instytucji budżetowych i pozostałych firm, które szkolenie finansują w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT bez podatku VAT (ze stawką zwolnioną).

Aby uzyskać taką fakturę należy:

 - pokryć koszt szkolenia w przynajmniej 70% z środków publicznych,

- przesłać do nas podpisane oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej z środków publicznych. Wzór oświadczenia do pobrania.

Do góry

Punkty rozwoju osobistego (PDU) – PMP®

Uczestnicy szkolenia, w momencie jego ukończenia, otrzymują 2 punkty PDU (Professional Development Units). Posiadacze tytułu PMP® muszą udokumentować zdobycie 60 punktów PDU w ciągu trzech lat od daty otrzymania dyplomu, aby zachować tytuł.

Do góry
 
Skontaktuj się z nami Kontakt 22 460 46 00
Zarejestruj się na szkolenie Rejestracja na szkolenia
Zobacz nas na Facebooku Zobacz naszą stronę na Facebooku
Zobacz nas na YouTube Zobacz nasz kanał na YouTube
 
Poleć tą stronę w Google