Szukaj w serwisie

Akademia Office Managera


Profil uczestnika

  • sekretarki,
  • asystentki zarządów,
  • kierownicy i administratorzy biur. 

Do góry

Korzyści dla uczestników

  • wzrost kompetencji w zakresie budowania wizerunku osobistego i wizerunku reprezentowanej organizacji,
  • doskonalenie umiejętności organizacji biura oraz spotkań z udziałem klientów,
  • doskonalenie zarządzania sobą w czasie oraz realizowania wyznaczonych celów przez przełożonych oraz celów osobistych,
  • umiejętność porozumiewania się z trudnym klientem,
  • wzrost poziomu proaktywności oraz wzmacnianie własnej motywacji i zaangażowania w proces twórczy.

Do góry

Czas trwania

80 godzin dydaktycznych - 10 dni

Do góry

Program szkolenia

lp. Nazwa szkolenia Termin Miasto Cena netto
1
Etykieta w biznesie – savoir-vivre i dress code
Poznaj zasady savoir-vivre w kontaktach biznesowych. Co ubrać na spotkanie biznesowe?
Do ustalenia
Do ustalenia
1.390 zł

Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. obowiązuje cena 1.290 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.490 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

2
Kreatywność indywidualna i zespołowa - techniki twórczego myślenia w działaniach biznesowych
Rozwijanie kompetencji proaktywności jako umiejętności przejmowania inicjatywy.
10-11 grudnia 2020r.
Zakopane
Zakopane - Mercure Kasprowy***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
1.390 zł

Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. obowiązuje cena 1.290 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.490 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

3
Profesjonalny Office Manager - Warsztaty praktyczne dla asystentek i sekretarek
Szkolenie dla asystentek i sekretarek. Profesjonalna obsługa biura.
Do ustalenia
Do ustalenia
1.390 zł

Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. obowiązuje cena 1.290 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.490 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

4
Trudny klient - umiejętność porozumiewania się i obsługa reklamacji
Nauka praktycznych możliwości postępowania w zakresie reklamacji.
Do ustalenia
Do ustalenia
1.440 zł

Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. obowiązuje cena 1.340 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.540 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

5
Zarządzanie czasem własnym - organizacja i podnoszenie efektywności pracy
Sukces człowieka w życiu nie jest możliwy, jeżeli nie radzi on sobie z organizacją własego czasu.
10-11 grudnia 2020r.
Zakopane
Zakopane - Mercure Kasprowy***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
1.340 zł

Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. obowiązuje cena 1.240 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.440 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Powyższy zakres tematyczny Akademii został przygotowany przez naszych konsultantów w oparciu o informacje uzyskiwane od klientów, ankiety poszkoleniowe oraz wiedzę ekspertów-praktyków biznesu, mających doświadczenie w autoprezentacji, obsłudze klienta, wywieraniu wpływu i kreowaniu własnego wizerunku. Każdy zgodnie z indywidualnymi potrzebami może zamienić wybrane szkolenie w Akademii na to, które odpowiada specyfice pracy na zajmowanym stanowisku. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem.

Do góry

Punkty rozwoju osobistego (PDU) – PMP®

Uczestnicy szkolenia, w momencie jego ukończenia, otrzymują 2 punkty PDU (Professional Development Units). Posiadacze tytułu PMP® muszą udokumentować zdobycie 60 punktów PDU w ciągu trzech lat od daty otrzymania dyplomu, aby zachować tytuł.

Do góry
 
Skontaktuj się z nami Kontakt 22 460 46 00
Zarejestruj się na szkolenie Rejestracja na szkolenia
Zobacz nas na Facebooku Zobacz naszą stronę na Facebooku
Zobacz nas na YouTube Zobacz nasz kanał na YouTube
 
Poleć tą stronę w Google