Szukaj w serwisie

Akademia Obsługi Klienta


Profil uczestnika

  • sprzedawcy/koordynatorzy wsparcia sprzedaży,
  • pracownicy działu obsługi klienta,
  • pracownicy działów obsługi reklamacji,
  • przedstawiciele handlowi.

Do góry

Korzyści dla uczestników

  • umiejętność obsługi trudnego klienta,
  • poznanie najnowszych przepisów o prawach konsumenta i obsłudze reklamacji,
  • zwiększenie pewności siebie i kontrolowania stresu,
  • umiejętność prezentowania siebie i przedsiębiorstwa.

Do góry

Czas trwania

80 godzin dydaktycznych - 10 dni

Do góry

Program szkolenia

lp. Nazwa szkolenia Termin Miasto Cena netto
1
Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji
Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem.
27-28 sierpnia 2020r.
10-11 września 2020r.
24-25 września 2020r.
8-9 października 2020r.
22-23 października 2020r.
19-20 listopada 2020r.
26-27 listopada 2020r.
10-11 grudnia 2020r.
Gdańsk
Gdańsk - Novotel Marina***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Kraków
Kraków - BEST WESTERN PREMIER****
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Do ustalenia
Poznań
Poznań - Mercure Poznań Centrum
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Do ustalenia
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Zakopane
Zakopane - Mercure Kasprowy***
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
1.440 zł

Przy zgłoszeniu do 21 sierpnia 2020r. obowiązuje cena 1.340 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.540 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

2
Sztuka autoprezentacji i prowadzenia spotkań
Opanujesz sztukę prezentacji i umiejętność wystąpień publicznych.
17-18 września 2020r.
30 lis - 1 gru 2020r.
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Kraków
Kraków - BEST WESTERN PREMIER****
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
1.340 zł

Przy zgłoszeniu do 21 sierpnia 2020r. obowiązuje cena 1.340 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.440 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

3
Trudny klient - umiejętność porozumiewania się i obsługa reklamacji
Nauka praktycznych możliwości postępowania w zakresie reklamacji.
17-18 września 2020r.
16-17 listopada 2020r.
Warszawa
Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
Do ustalenia
1.440 zł

Przy zgłoszeniu do 21 sierpnia 2020r. obowiązuje cena 1.340 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.540 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

4
Techniki negocjacji i wywierania wpływu przez telefon
Wyposażenie uczestnika w zdolność słownej kreacji oraz profesjonalizm w posługiwaniu się słowem.
28-29 września 2020r.
9-10 listopada 2020r.
Do ustalenia
Katowice
Katowice - Novotel Centrum
Kliknij aby zobaczyć opis miejsca
1.390 zł

Przy zgłoszeniu do 21 sierpnia 2020r. obowiązuje cena 1.290 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.490 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

5
Zmiany w prawach konsumenta i reklamacje 2017 - warsztaty prawne i psychologiczne
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności wykorzystywania reklamacji w praktyce zawodowej.
Do ustalenia
Do ustalenia
1.490 zł

Przy zgłoszeniu do 21 sierpnia 2020r. obowiązuje cena 1.390 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1.590 zł.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Powyższy zakres tematyczny Akademii został przygotowany przez naszych konsultantów w oparciu o informacje uzyskiwane od klientów, ankiety poszkoleniowe oraz wiedzę ekspertów-praktyków biznesu, mających doświadczenie w autoprezentacji, obsłudze klienta, wywieraniu wpływu i negocjacjach. Każdy zgodnie z indywidualnymi potrzebami może zamienić wybrane szkolenie w Akademii na to, które odpowiada specyfice pracy na zajmowanym stanowisku. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem.

Do góry

Punkty rozwoju osobistego (PDU) – PMP®

Uczestnicy szkolenia, w momencie jego ukończenia, otrzymują 2 punkty PDU (Professional Development Units). Posiadacze tytułu PMP® muszą udokumentować zdobycie 60 punktów PDU w ciągu trzech lat od daty otrzymania dyplomu, aby zachować tytuł.

Do góry
 
Skontaktuj się z nami Kontakt 22 460 46 00
Zarejestruj się na szkolenie Rejestracja na szkolenia
Zobacz nas na Facebooku Zobacz naszą stronę na Facebooku
Zobacz nas na YouTube Zobacz nasz kanał na YouTube
 
Poleć tą stronę w Google