Akademia Skutecznego Negocjatora
Profil uczestnika
- osoby, które w kontaktach biznesowych prowadzą negocjacje i są odpowiedzialne za realizację celów biznesowych firmy,
- osoby, które uczestniczą w nawiązywaniu współpracy, kooperacji, negocjacji i renegocjacji umów sprzedaży, zakupów, współpracy produkcyjnej etc.,
- wszystkie osoby zainteresowane tematyką negocjacji i ich praktycznym wykorzystaniem w codziennych sytuacjach jako klient/konsument, pracownik/pracodawca.
Korzyści dla uczestników
- poznanie zaawansowanych technik negocjacyjnych, nauczą się radzić sobie z niestandardowymi „zagrywkami" negocjatorów,
- umiejętność dostosowywania swojego sposobu komunikacji i perswazji tak, aby stanowisko, było postrzegane przez drugą stronę, jako najbardziej satysfakcjonujące,
- poznanie najtrafniejszej typologii negocjatorów, wykorzystywanych przez najskuteczniejszych negocjatorów i mediatorów, co zaowocuje elastycznością w doborze technik negocjacyjnych,
- poznanie zbioru praktycznych zasad kształtowania efektywności w sytuacjach z Trudnym Klientem,
- umiejętność zarządzania nieświadomym systemem ocen w trakcie negocjacji.
Program szkolenia
lp.
Nazwa szkolenia
Termin
Miasto
Cena netto
Powyższy zakres tematyczny Akademii został przygotowany przez naszych konsultantów w oparciu o informacje uzyskiwane od klientów, ankiety poszkoleniowe oraz wiedzę ekspertów-praktyków, psychologów biznesu, mających doświadczenie w autoprezentacji, obsłudze klienta, wywieraniu wpływu i negocjacjach. Każdy zgodnie z indywidualnymi potrzebami może zamienić wybrane szkolenie w Akademii na to, które odpowiada specyfice pracy na zajmowanym stanowisku. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem.
Punkty rozwoju osobistego (PDU) – PMP®
Uczestnicy szkolenia, w momencie jego ukończenia, otrzymują 2 punkty PDU (Professional Development Units). Posiadacze tytułu PMP® muszą udokumentować zdobycie 60 punktów PDU w ciągu trzech lat od daty otrzymania dyplomu, aby zachować tytuł.