Szukaj w serwisie

Budowanie wizerunku menedżera - szkolenie z Ireną Kamińska-Radomską i Dominiką Grodowską


Profil uczestnika

Szkolenie jest skierowane do wszystkich tych, którym zależy na nieskazitelnym wizerunku. Uczestnicząc w tym szkoleniu, dowiedzą się Państwo, jak:

  • wypracować dobre nawyki
  • zbudować postawę wzbudzającą szacunek, zaufanie i autorytet
  • komunikować się skutecznie nawet w sytuacjach konfliktowyc

Do góry

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych - 2 dni

Do góry

Program szkolenia

Moduł I

Autoprezentacja i komunikacja w biznesie

Zdarza się, że przy dobrych intencjach – nieświadomie – pracownicy mogą wywołać niezadowolenie klienta.

Czasem wystarczy zakłócić kolejność uścisków dłoni albo zwrócić się w nieodpowiedniej formie, żeby klient nagle  zmienił zdanie o firmie. Przyczyny jednak nie poda…

 

Tematy:

  1. Powitania, moc pierwszego wrażenia
    • Uścisk dłoni
    • Pierwszeństwo powitań
    • Rodzaje uścisków dłoni
    • Jak się uchronić przed natarczywym potrząsaniem
    • Postawa
    • Intonacja
    • Kontakt wzrokowy
    • Dystans
  2. Wizytówka
    • Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek
    • Miejsce na wizytówki
    • Brak wizytówek
    • Dopisywanie informacji
    • Znaki na wizytówkach
  3. Przedstawianie osób
    • Formuły
    • Komunikacja niewerbalna
    • Precedencja
    • Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe
    • Formy adresatywne
    • Zapamiętywanie imion i nazwisk

 

Moduł II

Spotkania biznesowe przy stole

Perfekcyjne maniery przy stole, umiejętność zamawiania i akceptowania win,  prowadzenia inteligentnej rozmowy oraz eleganckiego regulowania rachunku to tylko kilka przykładów na skuteczne budowanie relacji z klientami.

Podczas tej sesji pokażemy, jak tworzyć atmosferę, w której na deser będą podpisane kontrakty.

 

Tematy:

  1. Zasady precedencji na przyjęciach
  2. Nakrycie stołu – oficjalne przyjęcie
  3. Przegląd sztućców
  4. Zajmowanie miejsca
  5. Postawa przy stole i wstawanie od stołu w trakcie posiłku
  6. Serwetki (przed, w trakcie posiłku i po)
  7. Kiedy można zacząć jeść i wznosić toasty
  8. Small talk – prowadzenie rozmów przy stole; tematy „zakazane”
  9. Obowiązki gospodarzy\gości
  10. Jak jeść trudne potrawy (desery, homary, małże...)
  11. Przyjęcia bufetowo-zasiadane
  12. Maniery przy stole, jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji
  13. Najczęściej popełniane faux pas
  14. Etykieta wznoszenia toastów
  15. Jak i kiedy sięgać po kieliszek
  16. Zasady udanego przyjęcia na stojąco:
  • Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza
  • Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść
  • Zagajenie oraz tematy, których należy unikać, sztuka small talk’u
  • Rotowanie
  • Korzystanie z bufetu
  • Jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet

 

Moduł III

Budowane renomy przez wizerunek

Świadomość tego, że jest się dobrze ubranym, daje ogromną dawkę spokoju i pewności siebie.

Poza tym wygląd zewnętrzny jest silnym narzędziem komunikacji. Podczas tej sesji szkolenia skupimy się na tym, aby wyglądać pięknie, jak również, aby strój „mówił” to, co faktycznie chcielibyśmy o sobie powiedzieć.

 

Tematy:

  1. Wygląd w zgodzie z osobowością
  2. Budowanie autorytetu poprzez wizerunek
  3. Wizerunek wzbudzający zaufanie
  4. Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji
  5. Jak się ubrać, gdy brak informacji na zaproszeniu
  6. Strój formalny, półformalny i nieformalny
  7. Strój wizytowy a pora dnia
  8. Strój wieczorowy dla kobiety i mężczyzny
  9. Sportowa elegancja (business casual/casual smart)
  10. Strój sportowy (casual)
  11. Dress code i moda – czy mogą współistnieć
  12. Różnice między strojem biznesowym a ubiorem poza pracą
  13. Spojrzenie z daleka – sylwetka a ubranie
  14. Jak poprawić to, czym obdarzyła nas natura
  15. Jak wypracować swój własny styl
  16. Związek ubioru z osobowością i typem wykonywanej działalności
  17. Spojrzenie z bliska – analiza kolorystyczna naturalnego wyglądu
  18. Jak dobrać fryzurę
  19. Buty – podstawa garderoby i stylu
  20. Kompletna garderoba służbowa, jak komponować garderobę
  21. Strój typu „casual smart” w pracy
  22. Podróże służbowe – co powinno znaleźć się w walizce
  23. Czy warto kupować u jednego producenta

 

Moduł IV

Komunikacja

„Sposób, w jaki komunikujemy się z innymi, determinuje jakość naszego życia”

- T. Robbins

 

Komunikujemy się wszyscy, ale czy robimy to prawidłowo? Czy nasze komunikaty są spójne, czytelne i osiągają pożądany efekt? Podczas tego modułu skupimy się na udoskonaleniu umiejętności komunikacyjnych, które ułatwią nawiązywanie trwałych relacji oraz osiąganie wyznaczonych celów.

 

Tematy:

  1. Proces komunikacji – kanały przekazu informacji.
  2. Komunikacja werbalna – przekazywanie informacji, przyczyny błędów i przekłamań, unikanie błędów komunikacji werbalnej: pytania, słuchanie, parafrazy, klaryfikacje.
  3. Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – zrozumienie, zaangażowanie i dostosowanie; przyczyny braku zrozumienia.
  4. Trudny klient - sposoby reakcji.
  5. Przyczyny i rodzaje zachowań emocjonalnych.
  6. Opanowanie własnych emocji i reakcja na emocje klienta.
  7. Analiza transakcyjna (reakcje na prowokacje, szukanie porozumienia z pozycji dorosłego).
  8. Komunikacja niewerbalna - właściwa postawa, gesty, które obrażają innych, gesty, które należy wyeliminować.

Do góry

Harmonogram

  Harmonogram   Dzień 1   Dzień 2  
             
  Rejestracja uczestników   9:45 - 10:00      
  Zajęcia   10:00 - 11:00   9:00 - 11:00  
  Przerwa   11:00 - 11:15   11:00 - 11:15  
  Zajęcia   11:15 - 13:00   11:15 - 13:00  
  Obiad   13:00 - 13:45   13:00 - 13:45  
  Zajęcia   13:45 - 15:00   13:45 - 15:00  
  Przerwa   15:00 - 15:10   15:00 - 15:10  
  Zajęcia   15:10 - 17:00   15:10 - 16:00  

Do góry

Punkty rozwoju osobistego (PDU) – PMP®

Uczestnicy szkolenia, w momencie jego ukończenia, otrzymują 2 punkty PDU (Professional Development Units). Posiadacze tytułu PMP® muszą udokumentować zdobycie 60 punktów PDU w ciągu trzech lat od daty otrzymania dyplomu, aby zachować tytuł.

Do góry
 
Skontaktuj się z nami Kontakt 22 460 46 00
Zarejestruj się na szkolenie Rejestracja na szkolenia
Zobacz nas na Facebooku Zobacz naszą stronę na Facebooku
Zobacz nas na YouTube Zobacz nasz kanał na YouTube
 
Poleć tą stronę w Google